Pokreće Blogger.

Giveaway za 50 članova!

by - subota, veljače 14, 2015

Hello!
Kako ste mi?
Danas sam išla kupiti nagrade za giveaway. 


Na žalost, sudjeluju samo čitatelji iz HR, najvjerojatnije u
sljedećem giveawayu sudjelovati će ljudi iz BiH i RS
 Morate biti spremni dati adresu kako bih vam poslala, nadam se 
da neće biti nekih komplikacija.
ADRESA SE DAJE NAKON ŠTO OSVOJITE NAGRADE,
NARAVNO PRIVATNO, TOČNIJE PREKO MAIL-A
 Samo jedan je pobjednik koji osvaja sve nagrade.


Za nagrade sam odlučila staviti nešto jednostavno.  


Moj najdraži baby lips intese care. 
I dva laka koja super pašu jedan uz drugo. 


Kao što sam rekla moj najdraži. 
Njeguje usne i super ih obnavlja. 
Recenziju ovog proizvoda pogledaj ovdje


essence colour & go, u predivnoj baby pink boji. 
I predobar sparkle sand effect. Gusta mješavina tamno ljubičastih i rozih zrnaca, dok se nađe koja tamno roza šljokica. Najdraže mi je što nakon nanošenja ima teksturu pijeska. 
Recenziju sand sparkle laka pogledaj ovdje

Nadam se da vam se nagrade sviđaju a sada...

Kako ih osvojiti? 

Morate biti član bloga!

Sve što trebate je u komentarima ostaviti svoje: 
Ime: 
Prezime: 
Godine: 
Email: 

Biram nasumice, još jednom, ako nemate
dozvolu sudjelovati, nemojte
No svakako pitajte roditelje, sumnjam da će imati nešto protiv
kada im sve objasnite  :) 

Hvala vam puno na 50 članova! 

Hanna ♥


You May Also Like

15 komentara

  1. Ja bih sudjelovala, no mama mi ne da :/ Mislim, ne želim joj baš ono tajiti sad da će mi stići neki 'paket' ako osvojim, no ona mi ne vjeruje da je to sigurno.... :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bi isto voljela sudjelovati, no ako bi mogla nebi htjela ostaviti podatke u komentaru već ti poslati na mail... :(
    Evo, ja isto kao i Ana nebi htjela tajiti mami dami je stigao paket, jer znam da mi nebi dala.... :'( Nagrade su super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek pokušaj nagovoriti, adresa se šalje na mail

      Izbriši
  3. Ja sam iz Srbije :(

    Moj blog ---------------→ justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Iva Obradovic.
    laviva@t-com.me
    Uclanicu se kad budem na komp.

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je sto radis giveaway. Nagrade su odlicne. Ja na zalost ne mogu sudjelovati zato sto sam iz Bosne ali nema veze:)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ime: Tea
    Prezime: Kranjec
    Godine: 13
    Email: tea.kranjec11.04@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ime: Valentina
    Prezime: Kranjec
    Godine: 11
    Email: valentina.kranjec7@gmail.com

    P.S. Postala sam član bloga, ali mi ne želi se ponovo prijaviti pa pišem anonimno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ime: Ema
    Prezime: Kuretić
    Godine: 12
    Email: ema.kuretic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ime: Lana
    Prezime: Kuretić
    Godine: 14
    Email: lana.kuretic@gmail.com
    P.S. Pišem sa sestrinog moba pa je njen google+

    OdgovoriIzbriši
  10. Zao mi je sto ne mogu da ucestvujem. Nema veze, sledeci put. XD
    Pogledaj moj blog, imama novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/2015/02/one-crazy-and-funny-day-with-iva.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Ime: NIkol
    Prezime: Brčina :/
    Godine: 12
    E-mail: nikol.brcina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Ime: NIkol
    Prezime: Brčina :/
    Godine: 12
    E-mail: nikol.brcina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši