Pokreće Blogger.

60 članova *o*

by - utorak, veljače 24, 2015

Hei!
Kako ste mi? 
Okei, u šoku sam *O* 

U manje od 10 dana smo skupili još 10 članova. 
Znate li vi što to znači? 

Ja sam više nego zadovoljna, HVALA svima! ♥

Pa sad da uradim nešto special? 

Imam nekoliko prijedloga, vi recite tri koja vam se sviđaju pa radim anketu :'3 

My phone tour. 
Koji mobitel imam, koje aplikacije...

My hair routine 
S kojim šamponom perem kosu, 
kako je sušim itd. 

My night routine. 
Radili smo jutarnju pa idemo i night routine. 

My desk tour. 
Moj radni stol, kako izgleda, što držim na njemu...

Blog tour. 
Što sve imam na bloggeru. 
Koje skice, kakvi su planovi i slično.

Morate izabrati 3 tako da napravim anketu :) 

Hanna ♥

You May Also Like

7 komentara

  1. Cestitam!!! Zelim ti srecu u daljem blogovanju :**

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam. :) Ja bih najrađe da napraviš My phone tour ili my desk tour. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. My phone tour
    My desk tour
    Blog tour

    Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  4. My phone tour.
    My night routine.
    Blog tour

    OdgovoriIzbriši
  5. My phone tour.
    My desk tour.
    My night routine.

    OdgovoriIzbriši
  6. My phone tout.
    My desk tour.
    Blog tour.

    Čestitam! :)♥

    OdgovoriIzbriši
  7. My phone tour,
    My desk tour
    My night routine

    OdgovoriIzbriši