Pokreće Blogger.

200-ti post - 3 organization DIY's

by - subota, veljače 28, 2015

Hei! 
Danas sam jako uzbuđena neznam 
ni kako uopće započeti post. 

Pa da krenemo.

Ovaj post radim od 12 sati ujutro.
Imala sam ogromnih problema s videom.
1. Nije se nikako htio učitat
2. Kada se napokon učito isključili su mi zvuk jer je stavljena pjesma
zaštićena, znači poludila sam.

*OPROSTITE VIDEO NIJE TREBAO BITI OVAKO NE
KVALITETAN, NISAM IMALA STRPLJENJA MALO VIŠE RADITI JER GA 
VEĆ DVA DANA I DANAS KOMPLETNO RADIM*


Organizacija je teška, i nije lako sve imati na mjestu. 
Pa sam u sklopu dvjestotog posta napravila video. 
Nadam se da će vam se svidjeti, dosta sam se namučila. 


I nije samo 200-ti post. 
Danas je blog izašao na Bravo stranici. 


Nastavim li ovakvo blog će se pretvoriti u minions stranicu. 
No uklapaju nam se sada u izgled. 

Toliko o tome od današnjeg posta. 
Sviđa li vam se video? 

xo, Hanna 

You May Also Like

16 komentara

  1. Video je pree *-* Pliz, može post kako uređujes videe? Naime, i ja imam YT kanal i imam jednu aplikaciju na mobu, no duljina videa je ograničena :/ Bi li bio problem?

    Hvala unaprijed ♥

    P.S. Čestitam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudime da to u školi niste učili, no svakako ću ti objasniti preko maila (privatno)

      Izbriši
    2. Ja također imam isti problem.... :(

      Ako ti nije problem molim te pomozi...


      Hvala unaprijed <333

      Izbriši
  2. Meni je video super,čestitam za 200-ti post

    OdgovoriIzbriši
  3. Super video Hanna. ♥

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    - fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitam na 200-ti post!!!

    lifestylebylucija.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Au kad pre 200-ti post. Svaka cast.-♥ Bas si vredna.
    Inace video je super.♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥ Znam, x'D Odlučila sam se malo uljeniti tako da 300-ti neće uskoro x'D

      Izbriši
  6. Odlican video.
    Poseti moj blog ako zelis, nova sam http://obicnoneobicnadevojka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budem :) Napiši prvi post zanima me kako pišeš *-*

      Izbriši
  7. Wow, čestitam! 200-ti post i biti na Bravo stranici nije mala stvar :D
    Video je ekstremno super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Huh..vidim imala si problema oko videa ali presuper ti je! I cestitam ti na 200 postova!

    Ako zelis,posjeti i zaprati moj blog ivanascrazyworld.blogspot.com , novi je! <3

    OdgovoriIzbriši