Pokreće Blogger.

Recenzija (haul) - essence efketni lakovi

by - četvrtak, siječnja 08, 2015




Hei!

Danas sam bila u gradu, i nisam mogla
izdržati a da ne odem do essence odjela.
Razvesila sam se kada sam vidjela da je akcija na efektnim lakovima
i onim ostalim dodacima. Pa sam odlučila potrošiti cijeli džeparac!


Prvi je 101 dalmations

Sastoji se od većih crnih i bijelih školjica, između
kojih su sitne, skoro nevidljive srebrne.
Jedini problem je što ih je teško ravnomjerno rasporediti, 
i treba mu malo duže da se suše dva sloja laka. 


Na noktima mi je nered x'D 
No lakirala sam ih sve jako brzo, 
htijela sam vam što prije napisati post. 


Naime, ovaj lak se zove sparkle sand effect

Lak se sastoji od sitnih srebrnih šljokica, jako su gusto poredane,
pa imate stvarno osjećaj da je pijesak unutra. Zna se pronaći 
pokoja veća šljokica što mi se JAKO sviđa.


Sa crnom bazom noktima daje neki glamurozni sjaj. 
Dok na bijeloj izgleda prepreslatko!
I nakon što se dobro osuši vašim noktima daje hrapavu teksturu!
Još jednom se ispričavam na neurednim noktima!


Sljedeći lak se zove glitter jewels.

Sastoji se od gusto poredanih ljubičastih šljokica. 
Lak je jako sladak, no više sam za ozbiljnije kao crna,
zlatna, srebrna....
Pa sam taj lak odlučila dati svojoj sestri i jako joj se sviđa.


Bolje se vidi na bijelom, dok na crnom samo
odsjaj šljokica! Ovaj lak mi se najbrže osušio što
mi se isto jako sviđa kod ovog laka.


Posljedi lak se zove Party jewels

Zapravo u ovom laku nisu šljokice, nego
KONFETI!
Od sitnih do onih većih, našla je se i poneka trakica.
 Jedino što nisu baš gusto poredani, 
to je jedina mana!


Okei, don't judge me!
Bijeli je ispao totalni nered! 
No možete vidjeti koliko je šaren ovaj lak.
Na crnom mi se puno više sviđa. 

I za kraj nešto što mi je 
preprefora i na što sam ponosna što sam uzela zadnji x'D 


Essence, effect nails! 
GLOW in the NIGHT pearls!
Svi govore da to baš i nije istina, 
i uvjerila sam se! Ali sam se
pozabavila i shvatila sam puno toga! 

No prvo da vam pokažem pakiranje 


Dobijete malu kutijicu, svega 2-3 cm visoku. 
imate dupli poklopac kako se ne bih posulo po stolu.


Ovako izgleda po danu, fora je,
zato što nokti dobiju zanimljivu teksturu,
poput zmijine kože.

No sada na ono glavno, svijetli li uopće? 

Sjećate se onih svjetlećih naljepnica? 
Koje bih po danu upijale svijetlost a po noći svijetle?
Na taj princip ove sitne perlice rade!
Otkrila sam kada sam sa "prigušenim" blicom pokušala 
slikati kako svijetle, i odjednom mi je svijetlost bila intezivnija. 
A svijetli u neon zelenoj boji!
To definitivno ostavljam za ljetne izlaske!

Nadam se da vam se sviđa ova recenzija! 

Hanna :'3 


You May Also Like

2 komentara