Pokreće Blogger.

Pričajmo o... šišanju - trebam savijet!

by - subota, siječnja 17, 2015

Hello!
Imam jednu VELIKU dilemu danas.
A to je šišanje, otprilike oko 14:00 idem 
frizeru pa se nadam daću dobiti barem jedan komentar. 

Imam jako jako dugu kosu. 


Prilično je neukrotiva i duga. 
Imam problema sa pranjem, pogotovo sušenjem i češljanjem. 

Mislila sam se ošišati do ramena jer mislim da mi stoji. 



Zar mi ne stoji? 
No dobivam komentare da će mi biti žao i da je moram fenirati. 

Trebam vaš savjet i vaše mišljenje! 
Komentirajte i poslije 14:00 

Hvala puno ♥

Hanna :* ♥


You May Also Like

4 komentara

  1. Znam da sam zakasnila xd ali ja sam imala jednom kosu kao i ti i ošišala sam maloo duže nego što si sada naapokazala . Ja se nisam pokajala ali mi kosa raste nekako ni prebrzo ni presporo. Ugl. ja se nisam pokajala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se osisala malo duze i uopce nezalim. Imamo isto misljenje :)

      Izbriši