Pokreće Blogger.

Don't judge me! - Završni post kampanje!

by - subota, siječnja 10, 2015




Hello!
Danas izdvajam sve priče!
Na mom blogu ih je bilo nekoliko,
nadam se da ih je bilo više na ostalima.

Anonimac je napisao: 
Moj kum ide sa mnom na folklor.Kada sam bila kod njega, moja mama je govorila o tome da u mom odeljenju ima mnogo jedinica.On je to cuo i mislio i da ja imam jednog.On je po skoli i na folkloru proglasio da sam ja kecaros.I dan danas me tako zovu, ja ih ignorisem, ali ne vredi.Sta da radim?

Milica je napisala:

Ja mislim da je osudjivanje veoma ruzno i treba prestati sa tim!Evo moje price:Nedavno mi se pocepala u skoli majica i pitala sam nastavnicu da izadjem i promenim je.Ali, moji "drugari" neumeju da cuvaju tajne.Po celoj skoli su objavili da ja nemam sta da obucem i nazvali me drolja.Sada me tako svi zovu.Moj nastavnik matematike je to cuo, ali, umesto da kaze drugima da je to ruzno, on je, kada smo trebali da odgovaramo rekao:"Droljo,izadji pred tablu"!Sedela sam.Onda su decaci rekli:"Milkice,izadji, vidis da te zove nastavnik".I dalje sam sedela.Bila sam zaprepascena.Kada sam rekla roditeljima za to oni su otisli u skolu i to prijavili, ali nista se nije promenilo.Cela skola je nastavila da me zadirkuje.Nastavnik mi se sada iskljucivo obraca sa "ti".Sta da radim?Ja ignorisem i ne slusam ih, ali nista se ne menja.
-Milica

To je to! 


Provjerite blogove nasih partnera: 






Sandra's life

Hvala vam svima koji ste sudjelovali!

Hanna ♥ 

You May Also Like

0 komentara