Pokreće Blogger.

Don't judge me! - kampanja

by - subota, prosinca 27, 2014

Hello!
Danas želim porazgovarati o
ozbiljnom problemu danas. 
Osuđivanje

Danas kada vidiš nekog na cesti, može biti
bilo tko s bilo kojom životnom pričom.
Često u društvu čujemo za nekog da je: 
Drolja, klošar, bezobrazan, jadan 
iako iskreno, nisi se pobrinuo da tu osobu upoznaš. 

Postaje jadno kud ovaj svijet ide. 
Večinom jer ne razmišljamo svojom glavom. 
I osuđujemo s onim što netko kaže. Jer je ta osoba "upravu" 

Želim organizirati kampanju!
Nadam se da će kampanja uspjeti i da ćemo
shvatiti da nismo u pravu. 

   • Svaki blog (vlasnica) će napisati mišljenje o osuđivanju
• U komentare čitatelji neka napišu pričicu ako su prošli 
kroz osuđivanje
• 10.1.2015 ću napisati kompletan post sa svim pričama. 
• I logo mora biti na početku posta:




Nadam se da će sve više
blogova biti u kampanji! 

Hanna :) 

You May Also Like

8 komentara

  1. Da napišem post na svom blogu o tome ili?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih se ukljucila vrlo rado, ali ne znam dal ću dobiti baš komentar u tom postu. Inače tu I tamo dobim na koji post koji komentar pa, ne znam da li će netko komentirati post ...
    (kreativanblog.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ali napisala sam post sve jdeno, možda bude koj ikomentar :D

      Izbriši
  3. Ja bih se isto uključila u tu kampanju napisat ću post na mom blogu:
    ourteenegerlife-croatia.blogspot.com

    -Tina

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam se priključila kampanji. Link mog posta :
    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/2014/12/dont-judge-me-kampanja.html

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš:http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    P.S učlanila sam se u tvoj blog, stvarno si super :)

    OdgovoriIzbriši