Pokreće Blogger.

DIY - Piling za tijelo (ideja za poklon)

by - utorak, prosinca 23, 2014

Hello!
Kako ste? 
Uskoro se bliže blagdani. 
A ako nemate poklon i nemate dovoljno vremena.
Ovaj poklon će se svima svidjeti! 

Što trebate: 

- Staklenku s poklopcem
- Šećer
- Maslinovo ulje
- Aromu vanilije

Postupak: 


Prvo u staklenku stavite onoliko šećera 
koliko želite da imate pilinga.

Sve to prebacite u posudu u kojoj će te sve izmiksati


Ovaj dio je stvar ukusa. Ako imate masnu kožu stavite manje maslinovog ulja,
ako imate suhu stavite više. Sve treba dobro promješati.
Mjera je od 3-6 žlica. 


Sada je na redu aroma. Možete preskočiti ovaj korak,
no ja sam se odlučila na njega. 
Možete dodati aromu koju želite, no pazite da
aroma ne boji smjesu. Meni to osobno nije lijepo.


Za kraj dodajte mašnicu i zaklopite teglicu. 
Ja sam ovo radila za sebe pa se nisam previše trudila. Hahaha :) 


Sviđa vam se ideja? 

Komentirajte! 

Hanna :'3 




You May Also Like

0 komentara