Pokreće Blogger.

Voćne poslastice

by - utorak, studenoga 04, 2014

 Hello!
Kako ste?
Samo da kažem, ovo je najvjerovatnije zadnji post danas,
zbog škole ne stižem, no truditi ću se! 

Danas sam vam odlučila pokazati par prefinih voćnih poslastica.

Pa krenimo! 

1. Punjene banane

Potrebno: 
-Banane
- Čokolada
- Kikiriki
- Maslac od kikirikia (nema ga
svugdje no ima ga u Lidl-u) 

Upute:

Ogulite bananu i načinite rupu u sredini banane, uz pomoć
nožića, no rupa neka bude skoro pa do kraja dugačka.

Uronite jednu četvrtinu banane u čokoladu i pospite ju kikirikiem

Uzmite špricu i napunite sa maslacem od kikirikija.

Meni izgleda prefino jer znam da se maslac od kikirikia super slaže sa 
bananom, probajte :) 






Eh sad, neznam jeste li ovo ikada jeli, 
ali mama bi nam obavezno radila ovo, 
kada smo bili manji. 

Potrebno: 
Jabuke
ulje
šećer
cimet
Tijesto: - 1 jaje
                           - prstohvat soli
                                                  - Jedna čaša miljeka (250 ml)
                                   - I pol šalica brašna 
                                                - Jedva vrećica vanill šećera
                                                - Jedna čaša mineralne vode

Upute: 

Napravite kolutiće od jabuka

Umoćite u prehodno napraljeno tijesto 

Ispržite na ulju dok ne dobije zlatno-žutu boju

Dok je vruće umoćite u predhodno pomješan cimet i šećer

I gotovi ste :)

Sviđaju vam se ideje?
Ja sigurno večeras radim kolutiće, jer
sam se podsjetila koliko su fini *o*

Idem ja sada učit -.- 

Vidimo se :'3 

Hanna :* 

You May Also Like

0 komentara