Pokreće Blogger.

Proglašenje pobjednika!

by - nedjelja, studenoga 30, 2014

Hello!
Konačnp je došlo vrijeme da
proglasimo pobjednika. 
Bilo je vrlo teško no uspijela sam!

Kosu osvaja: 

Carlie_Rae
sa:

Ja jako volim zimu (najiskrenije) jer sam rođena u 1. mjesecu I obožavam snijeg. Koliko god godina imaš, nikada nisi prestart za igranje u snijegu! Također, obožavam skijanje, to je moj život *-* I da, još dvije stvari koje obožavam xD, Božić I uređivanje, DIY-anje!!! Božić je dan rođenja Isusa Krista I stvarno bi se svi morali radovato tome velikom blagdanu. Ali to nije jedini razlog zašto volim Božić-to je I dekoriranje I DIY-anje!!! Uhh..Imam cijeli mali koferčić u kojima su mi Božićni ukrasi, lampice itd. Ugl. to bi bilo zašto volim zimu ♥

Suknje osvajaju: 
jannettxx
sa: 

Ovako.Zimu volim uglevnom zbog oblacenja..Cute dzemperi sa kojima ne mozes da pogresis..Ja volim da sedim pored prozora,u jednoj ruci mi je solja tople cokolade a u drugoj dobra knjiga dok u pozadini cujem zvuke crtaca koje slusa moj brat..Onda se obucem i odem napolje i nadjem se sa drustvom,grudvamo se ,valjamo se po snegu i sve tako nesto.Kod kuce me ceka topao caj i divan rucak.Dodje vreme kada je i brat kitimo jelku,ja nastojim da sve bude savrseno dok brat samo trpa ukrase i ponekad se malo posvadjamo ali nema veze.Odem kod babe i dede i igram se sa bracom pa se posle grejem kraj kamina.Crtam zimske kreacije.Nadam se da sam vam dozivela moju zimsku atmosveru.

Ona je bila jako blizu pobjede, pa sam odlučila pošto je sada sve u pola cijene kupiti joj još nešto. 


AnaSosic1
sa; 

Ja obozavam zimu!!!Kada je snijeg obozavam izaci vani,sanjkati se,grudvati,praviti snjegovica.Pa je tu i Bozic koji stvarno jako jako volim.Pa na Badnjak imam veceru sa citavom obiteljmi,a na Bozic otvaramo poklone,jedemo kolace i sve.Jos i Nova Godina obozavam Novu provoditi sa prijateljicama muzika,ples,slatkisi,grickalice sve je super.Pa imam i rodendan u sijecnju i stvarno se super zabavljamo.I ona topla kupka,pa cokoladno mlijeko aaa nista ljepse.Pa i one dekoracije za sobu,razni DIY i zimski trendovi.A najdrazi dio mi je Bozic i snijeg.

A ukras za kosu osvaja: 

ladyvalerija15

Ja volim mnogo zimu!Kada padne prvi sneg,obicno sa drustvom ispred zgrade pravim kucice.Takodje postoji i nizbrdica na kojoj se svi sankamo!
Tu je uvek dobra zabavaZimu volim zato sto je tada i Nova godina.Novu godinu obicno docekam sa sestrom iz Francuske,koja svake zime dolazi kod mene!Volim da uredjujem sobu i jelku ukrasima koje ja napravim sa sestrom.

Privatan post: 

ja_sam_cool_123
sa: 

Okk zimu svatko obožava a ja pogotovoo! U mom naselju prijatelji i ja se okupimo i pravimo ''snjegoviće''.Stavila sam ih pod navodnike jer nikad ne liči na snjegovića već kao na neki tobogan i uvijek se rado spuštamo XD.Također pravimo bojna polja xd (grudamo se).Pa pravimo i anđele i svašta neštoo.A najviše volimo kada uzmemo vreće i odemo na VEEELIKI brežuljak ii spuštamo see.To je nešto najbolje.Spustimo se u trenutku a nakon toga uvijek ali baš UVIJEK NETKO mora bacati grude na tog što se spustio pa počne RAT. Etoo to su moje aktivnosti tijekom zime

Nadam se da vam se sviđaju nagrade. 
Svima ostalima više sreće drugi put!
Vidimo se! 

Hanna :D 

You May Also Like

1 komentara

  1. Jeej haha :3 Čestitam ostalim pobjednicama I Hanna, hvala za kosu, prekrasna je *-* ♥
    Carlie_Rae

    OdgovoriIzbriši