Pokreće Blogger.

Moj tretman za nokte

by - nedjelja, studenoga 09, 2014

Hello!
Ja se uzasno brinem o svojim noktima,
pa evo vam moj tretman: 

1.


Prvo što uradim je da odstranim stari lak.
Za to koristim:
Sponge nail polish remover od essence

U kutijici je spužvica natopljena acetnom, vaš posao je gurnuti prst u bočici par puta protrljati i vaši nokti su čisti!

Problemi:
Ako imate ranice oko nokta, mogle bi vas peckati
Ako vam se nokti jako listaju, mogli bi puknuti ako se uhvate za spužvicu 
2. Omekšavanje

U toploj vodi s malo najdraž sapunice namačite
vaše prste minutu-dvije

Voda će vam smekšati kožicu i isprat ćete dio prljavštine ispod noktiju. Poslje rašpicom to učinite temeljito.

I još će vam prsti imati miris po sapunici a ne po laku za nokte.

Moja mačka mrzi taj miris i onda se neće igrati xd

Poslje ovog koraka treba nokte isturpijati i odrezati, no ja sam to učinila jučer tako da idemo na drugi dio! 
3. Učvrščivaje

Ova olovka je odlična!
Zove se: essence nailwhite-pencil

Jako je učinkovita, učvršćuje i na neki način izbjeljuje nokte. Što je meni nužno potrebno jer puno lakiram nokte a lak uništi boju nokta.

Olovka se stavi ispod nokta i pusti da se spoji (ne prati ruke)

Samo prođite jedamput i biti će dosta! 


4. Base coat

Užasno bitan korak ako mislite lakirati nokat.

Čuva vaš nokat i pomaže da se lak lakše skine.
6. Lak i top coat

Lak je bitno pravilno staviti, link posta:
ovdje

i top coat, služi da čuva lak i daje predivan sjaj
Nadam se da vam se post sviđa :) 

To je zadnji post danas, ovaj tjedan stižu 2 moja DIY! 

Vidimo se! 

Xoxo, Hanna!





You May Also Like

3 komentara

  1. Odican post.Polaod ovoga nisam znala

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se. Zapratila sam te. Volela bih da uzvratiš
    http://fashionfmd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post♥
    Pogledaj i moj blog ako želiš http://katesdiyblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši