Pokreće Blogger.

Kako ubiti dosadu!

by - četvrtak, studenoga 27, 2014

Hello!
Danas mi je bilo dosadno. 
Napravila sam par DIY, no problem je...
nemogu ih prebaciti na komp :/ 
Izgubila sam kabel pa sada se pokušavam snaći :') 

1. Surfaj s namjerom 

Ne radimo li to svi? No opet bude dosadno. 

Moraš imati neki bit, i ne biti predugo. 
Ako misliš pogledati postove na najdražim blogovima, 
i napravi taj DIY ili bilo što da si pročitala
pokušaj primjeniti :) 

2. Pospremi 

Hahah, znam grozno! 

No kada pospremiš ubiješ vrijeme, a kasnije si i bolje raspoložena.
Tko nevoli biti u čistom? 

3. Kuhaj i peci 

Ako nikada nisi ništa spremala, a voljela bih. 
Nađi neke cool recepte na internetu za: 
Tople sendviče, palačinke i sl, 
Internet je pun zanimljivih stvari, a i ovako ćeš naučiti nešto i 
mami pomoć i napraviti večeru. 

Savjet: Nemoj odmah ići na veliko, kao napraviti pizzu, ispeči pile i sl. 

4. Izađi van! 

To nemora biti shooping u drugom kvartu ili nešto slično. 
Otići s prijateljicom u obližnji parkić i podjeliti čokoladu, 
može biti jedano zabavno i manje dosadno. 

5. Pogledaj dobar film!

Internet je pun programa za filmove, koji su odlicni. 
Ja sad se ne sjecam svih no mislim da je: Filmovizija 
dobra :) Za zašto ne bih pozvala nekog? I još se zabavila? 

Nadam se da vam se sviđa ;) 

Vidimo se :* 

Hanna, xoxo 

You May Also Like

1 komentara

  1. Super su savjeti! Ja sam baš maloprije kukala kako mi je dosadno no uskoro mi dolazi mala rodica i mislim da neće biti tako dosadno. :)

    OdgovoriIzbriši