Pokreće Blogger.

Božićni muffini

by - subota, studenoga 29, 2014


Hello!
Kako ste? 
U zadnje vrijeme sam opsjednuta muffinima, pa 
sam ekperimentirala dosta i konačno osmislila fin i ukusan recept. 
Pa sad potrebno: 

2 jaja 
100 g šećera
150 ml ulja 
1 vanil šećer
200 ml mlijeka
300 g brašna 
1-2 žličice praška za pecivo 
1 m&m (ja sam uzela u božićnim bojama) 

Upute:

Zamjesite brašno i prašak za pecivo
U drugu zdijelu miksajte jaja i vanil šećer.
Kasnije dodajte šećer, zatim ulje, i na kraju mlijeko.
Dodajte brašno i prašak za pecivo.


Kada se sve sjedini dodajte m&m i miješajte.
M&m će pustiti boju i tijesto će biti šareno.
Cool?

Dodajte smjesu u kalupe. 
Smjesa je namijenjena za 12 kalupa. 
Nije bitno da savršeno stavite, no stavite podjednako. 
Te pecite na 180 stupnjeva 20 min


Kada se ispeće, možete dodati čokoladnu glazuru, šljokice.
Ja sam stavila samo nutelle po vrhu ^-^

To je to :'3 

Sviđa vam se? 
Pišite u komentare kako vam je ispalo :D 

You May Also Like

0 komentara