Pokreće Blogger.

Pomoć Anonimcu :')

by - četvrtak, listopada 30, 2014

Hello!
Danas sam proveravala blog i vidjela poruku:

Ovako...ja imam glasa (ne hvalim se) svi mi prijatelji kazu da odlicno pjevam eh sad moja mama ili bilo tko iz obitelji me nikad nisu poslusali i kad sam im rekla da cu pjevat na pricesti mama je rekla kako ja uopce nemam glasa iako me nikad nije niti cula...Kad mi je to rekla srusilo mi se samopouzdanje pa sam rekla nastavnici da necu pjevati..A isto tako uvijek pokusavam pjevati kad ona ili netko prolazi kraj sobe ali bude me stid..Oduvjek zelim napraviti youtube video na kojem pjevam ali uopce ne znam da li dobro pjevam..Pitanje je : Kako da se rijesim tog straha i da jednostavno zapjevam pred mamom i kako provjeriti da li dobro pjevam ?

Moje mišljenje:

Iskreno, i ja sam jedno vrijeme mislila da imam super glas, jer naš glas u našoj glavi zbog pritiska zvuči drugačije, i jednostavno sam mislila da dobro pijevam. Odlučila sam se snimiti i kada sam pustila snimku R-a-z-o-č-a-r-a-nj-e, i odlučila sam više ne pjevati sama, jedino kada zajedno pejvamo pod glazbenim. Nemoguće je da te mama nije čula kako pijevaš, sigurno te je čula dok si bila mlađa, ili dok si pjevala kada si radila zadaću, možda te nije čula cijelu pjesmu, ali je barem čula stih se se uvjeri.

Savjet: 

- Snimi se i poslušaj kako zvučiš, ako se razočaraš učini što i ja, ako ti se svidi:

- Porazgovaraj s mamom da ti njeno mišljenje jako znači i da bi ti njen komentar puno značio

- Ako ti mama kaže da joj se ne sviđa: Uvijek imaš svoje mišljenje, nastavi pjevati u privatnosti 
- Ako ti mama kaže da joj se sviđa: Upiši sate pjevanja, jer pjevanje nije lagano, trebaju se znati neke tehnike disanja, intonacije i sl. 

- Tek nakon što prođe koja godina i tvoj glas se savršeno formira otvori you tube kanal s nekim umjetničkim imenom ako neželiš da javnost zna za tebe.

Eto, Nadam se da sam ti pomogla

Hanna :'3

You May Also Like

2 komentara

  1. Nije me nikad cula jer sam jucer pjevala u sobi na karaokama od pjesme Toca toca,nisam primjetila da ona u susjednoj sobi pegla robu s otvorenim vratima pa sam posla pjevat ona je usla i rekla je kako divno pjevam! Rekla mi je da ce me upisat u glazbenu i zbor :)) Hvala na savijetima ♥

    OdgovoriIzbriši