Pokreće Blogger.

Nedeljni chill out :), popis knjiga, tv programa, pjesama...

by - nedjelja, listopada 12, 2014

Hello! 
Evo nedjelja je,
super za opustiti se. 
Pa evo dati ću vam par savjeta,
kako se opustiti i uživati do maximuma.


Dobra kniga i još bolja muzika. 
Knjiga govori o drugom svjetskom ratu, 
o katakombama... 
Možda zvući strašno no tužnije je nego: 
krive su zvijezde.
Evo još par dobrih knjiga: 

LABIRINT - NEMOGUĆI BIJEG - J.Dashner
ANA U HALJINI OD KRVI - K.Blake 
Što se tiče ove knjige, ljetos sam ju čitala.
Knjiga je romantična no ipak horor košta samo 30kn, 
pročitajte ju nećete požaliti! 
ŠARM I ŠPIJUNAŽA - G. Carriger

Pjesme za opuštanje: 

Am i Wrong ova pjesma me veže
za izlet u London, tamo sam je dosta slušala pa se lako
podjsetim :) 
Maps


Klopa i TV

Ja sam se odlučila za štrudlice,
jer one sadrže najmanje kalorija,
za razliku od čipsa, smokija i sl. 

Na tv-u ima zanimljivo: 

Nova TV: 

Tvoje lice zvuči poznato - 20:05 
Zauvijek tvoj - 22:40 

RTL tv: 

Sumrak - 20:00 
Sumrak saga - 22:25 

RTL 2 : 

Raymond - 18:45

To je ono najzabavnije :D 


Cappuccino i komp.

Cappuccino koji pijem je od Franka, bijela čokolada i kokos.
Odličan je probajte! 

Eh sad, bilo da radite referat ili čitate blog kao sada. 
Cappuccino je super. 

Što se blogova tiče, uvijek možete posjetiti naše medijske partnere ili naravno
čitati ovaj blog.

Nadam se da ste uživali, kutak smijeha ostavljam sve mi se čini za PON, jer sam do 
grla u obavezama. 

Vidimo se! 

Hanna :D ♥


You May Also Like

0 komentara