Pokreće Blogger.

Kombinacije za izlaske :)

by - subota, listopada 25, 2014

Hello!
Subota je!
Sretni ?
No idemo sada na post. 
Osmislila sam par kombinacija sa predmetima koje možete kupiti.
No problem je što nemaju sve iste trgovine na balkanu.
Ja sam se trudila nekako to srediti :D 

1. cute :3 


Ogrlica 79,00 kn - NewYorker 



 bluza s čipkastim rukavima 199,00 kn - H&M 

skunja 69,90 kn - H&M 


 


Gležnjače s petom 299 kn - deichmann 

Ovaj outfit je prilično sladak i lagan.
Pošto je sada čudno vrijeme, još uvijek se
mogu nositi suknje :D 

2. karirano je IN! 


Košulja 159,00 kn - New Yorker



Majica 79,00 kn - NewYorker 


Crne uske traperice 199,00 kn - H&M 


Crne čizme 699kn - Shooster

Outfit mi je jedan od dražih, i nije tako skup ako izostavimo čizme.
Po meni su malo preskupe.

Eto, čujemo se još danas tokom dana :D 

Hanna ;*


You May Also Like

0 komentara