Pokreće Blogger.

Roman :)

by - subota, rujna 20, 2014

Hei!
Imam veliku želju za pisanjem jednog romana.
No još blog nema nešto previše pregleda...
Ja bih vam dala jedan dio romana...
pa probajte pogoditi o čemu se radi :) 

... – Anaaa! -Čula je se mama ponovno – Zar to čujem da ne radiš? – No, dobro – rekla sam – vratimo se na posao. Trebali smo na tavanu napraviti moj kat s dnevnim boravkom i prostorijom za učenjem, to bih mi jako godilo, tako da pospremam. Pospremala sam duže vrijeme i našla kutiju sa jakoo starim novinama. Naslovi su me prestavili! Vampiri, opet?, Vampiri, Što se događa u selu, vampiri?!. Odlučila sam zaviriti u jedne od njih, novine su bile jako stare i nisu bile čitke. Uspjela sam pročitati – nakon Boškove smrti u selu umrlo 9 ljudi u 8 noći, svi tvrde da su vidjeli Boška prije smrti. – Boško?- zastala sam.


Sviđa vam se? 
Želite li?

Hanna

You May Also Like

0 komentara